FANDOM

Izumi's Profile Image.png

Изуми Учиха (うちはイズミ, Uchiha Izumi) је била куноичи Села Лишћа и члан Учиха Клана. Била је пријатељица Итачија Учихе од њиховог детињства.

Позадина Уреди

У анимеу, Изуми упознаје Итачија онда када су требали да се упишу на академију, где га је питала да се придружи њој и њеним саиграчима у игри, али је он одбио. Када су остала деца почела да малтретирају Итачија, она га је бранила и наредила им је да га оставе на миру, али их је Итачи преплашио када је погодио каменом једно од деце која су га малтретирала. У ноћи када је почео напад Деветорепе, Изуми је напољу плакала за својим родитељима, и нађена је од стране Итачија, који је спасао. Заједно са Саскеом и њом, они одлазе у склониште. Касније, она захваљује Итачију што ју је спасао, и пита га да ли може држати Саскеа, што Итачи одбија, јер ће натерати Саскеа да плаче. Изуми инсистира на то, али Саске почне плакати и Итачи га одмах узме назад, што Саскеа учини веома срећним, међутим, Изуми остаје изнервирана.

На дан академске церемоније, Изуми срећно маше Итачију, и она, заједно с осталим девојчицама на академији, гледају Итачија из далека заљубљено. Итачи, ипак, није показивао интересовање према њеним осећањима и поред ње, увек је био хладан.

Кад Итачи дипломира раније и постане генин, он среће Изуми, и они заједно седе крај језера, када она нјему понуди неке од њених кнедли. Итачи то одбија, али није могао да одоли, и Изуми онда схвата да неко ко је толико добар и толико зрео ипак не може одолети слаткишима. Извињава му се што му није донела поклон за дипломирање, али он говори како није битно. Онда га пита да ли постоји нешто што би волео, и нагађа да он жели да пробуди свој шаринган, како он гледа у њене очи и види да је она већ пробудила свој. Тенма онда долази да покупи Итачија због мисије, и говори му да престане да флертује, Изуми онда изненађено говори да то нису радили. Изуми онда говори Итачију да верује да ће успети да пробуди свој шаринган и да ће се молити за њега.

Током пада Учиха Клана, Итачи долази до ње да почне масакр од ње, како му је речено од стране Данзоа Шимуре, да једино може ослободити свог млађег брата, Саскеа Учиху. Верујући да му неће пријати ако прво заврши њен живот, он мисли да је најбоље да је убије у одузме јој сећања. Како је већ склонио њену мајку, Итачи онда ставља Изуми у екстремно јаки цукујоми, где је живела цео свој живот у само једној секунди. У њеном сну, постала је чунин, пензионисала се из шиноби живота да би постала Итачијева жена и да би успела да одгаја њихову децу, и живи до своје осамдесете године поред Итачија. Због великог притиска на њен мозак, Изуми се онесвести и падне право у Итачијеве руке умирући. Изуми се захваљује Итачију што јој је дао живот који је хтела с њим, иако је био сан, а Итачи јој се захваљује што га је волела, на крају, Изуми умире.

Личност Уреди

Изуми је описана као добра девојка. После жртвовања свог оца, Изуми је имала трауме и кривила је себе. Од тог тренутка, она је одлучила да живи с тим да јој отац буде пример, да би постаја јача, да би могла да помогне људима као што је био њен отац. Због тога, Изуми никада није осетила клетву мржње, што је било уобичајено за чланове њеног клана. Иако је била мање показана од људи из свог клана, као што су Итачи и Шисуи Учиха, она је и даље имала пуно поноса и вере у свој клан, и тако је одбила да верује у то да би Учихе призвале Кураму да изазову такву смрт и униште све оно, што је такође узело живот њеног оца.

Њена жеља да помогне другима била је тешка за њу, зато што је била превише узнемирена јер не напредује толико брзо као Итачи. Када је Итачи покушао да је убеди да престане и напусти свој сан да помаже другима због слабости и невиности, била је видљиво повређена.

Она је увек волела Итачија, и била је захвална што је добила живот који је желела с њим; остарила је и имала децу, иако је то био само генџуцу.

Изглед Уреди

Изуми се имала другу браон косу (везану у реп у својој младости), с праменовима поред лица, и оникс очима, с младежом испод њеног десног ока. Носила је љубичасту мајицу с дугим рукавима на којој је био лого Учиха Клана, плаве панталоне, држач шурикена на њеној десној нози и дугачку љубичасту рукавицу.

Способности Уреди

Када је њен отац умро током напада Деветорепе на Село Лишћа, пробудила је свој шаринган, чак раније него сам Итачи свој. Ипак, није била способна да га користи дуго, па се брзо онесвешћивала после коришћења, јер није имала добре чакра нивое. То се међутим није никада променило, и она би се и даље онесвешћивала, чак иако је била близу дипломирања на академији у генина. У анимеу, истиче се да је била веома вешта у таиџуцу. Јасно је да је Изуми била вешта као куноичи, зато што је дипломирала годину дана раније него други.

Друго појављивање Уреди

Новеле Уреди

Итачи Шинден: Књига Светлог Светла Уреди

У својим раним академским данима, сазнала је да ће бити у разреду с Итачијем, где је била веома срећна. Итачи је прихватио онда када га је бранила од старијих академских студената који су га малтретирали, као што је Тенма Изумо (касније један од Итачијевих пријатеља), који је био љубоморан због тога што је Итачи имао вештину као што је шаринган.

Када је имала једанаест година и када је већ било време да раније дипломира, Изуми и Итачи зауставили су се поред кафеа да се одморе, где је радила једна од Итачијевих каснијих пријатељица, Шинко Инари, која је тамо била куварица. Ту је Итачи испитивао о њеној жељи да постане јача. Објаснила му је да њена жеља да постане јача и помаже другима потиче од жртвовања њеног оца, али Итачи јој говори да га напусти, што њу расплаче и она одлази. Изуми и Итачи су виђени као 'пар'од стране много њих.

Итачи Шинден: Књига Тамне Ноћи Уреди

Током пада Учиха Клана, она је била Итачијева прва жртва, убијена је мирно.

Занимљивости Уреди

  • 'Изуми' (泉) значи 'фонтана'.
  • У анимеу, Изуми је приказана да је убијена од стране Обита Учихе, када му се супротставила испред војне полиције Села Лишћа.