FANDOM

NaoriUciha.png

Наори Учиха (うちはナオリ, Uchiha Naori) је била куноичи из Учиха Клана, из Села Лишћа.

Позадина Уреди

Њен блиски пријатељ, Нака Учиха, био је спосован да користи Изанаги, и у једном времену, постао је опсесиван својом моћи. Она је била одлучна у намери да га спаси из тога и ултимативно је користила Изанами над њим, у намери да га натера да види своје грешке и прихвати судбину онаква каква је. Била је успешна у томе, и натерала је Наку на то, тако да је Нака на крају прихватио коначно истину и прекинуо технику која га је у то увукла.

Нагађа се да је умрла раније, или током масакра Учиха Клана, заједно с осталим члановима из свог клана.

Личност Уреди

Наори је била смирени куноичи, успела је да одржи смиреност чак и када се бори против пријатеља или некога из њеног клана. Исто тако је била веома добра, када је покушала да спаси свог пријатеља Наку, натерајући га да прихвати судбину а да не користи илегалне методе, жртвујући једно од своја два ока у процесу.

Изглед Уреди

Наори је имала дугу коврџаву љубичасту косу, и скраћене шишке преко свог чеоног заштитника Села Лишћа, са симболом Села Лишћа на њему. Такође је носила стандардну униформу Учиха Клана.

Способности Уреди

Као Учиха, Наори је била без сумње врло моћан нинџа. Приказана је како носи мач, што је имплицирало да је била добра у кенџуцу. Такође је била способна да пробуди кекеи генкаи свог клана: Шаринган, и чак је била способна да пробуди Мангекјо Шаринган. За разлику од осталих Мангекјо Шаринган форми, њен је имао црну позадину и три латице цвета.

Она је такође била способна да користи један од кенџуцуа њеног клана: Изанами, који даје веома снажан генџуцу противнику, из ког вероватно нема изласка, осим ако га не прихвати сам корисник.

Занимљивости Уреди

  • Написано као (治り), 'Наори' значи 'опоравак'.
  • Заједно с Итачијем, Кагамијем и Шисуијем, Наори је једна од Учиха која никада није дозволила да је обузме клетва мржње њеног клана, поред њеног губитка и буђења шарингана.